Tuesday, June 16, 2009

TESTIMONIAL



TESTIMONI 1
1. 10 Tahun Menunggu Cahaya Mata Pertama
Hasnah Bt. Bakar 35, tidak berputus asa apabila doktor mengesahkan dia mempunyai masalah ketidaksuburan yang serius dan tiada kemungkinan untuk beliau mengandung. Sebelum berkahwin, dia memang mempunyai masalah senggugut yang teruk. Pada tahun 1987 dan 1988 beliau pernah menjalani pembedahan Endometriotic Cyst. di Hospital Sg. Petani. Tahun 1989 sekali lagi beliau dibedah akibat masalah yang sama di hospital Universiti. Beliau dibedah lagi pada 1994 di Hospital Kuching dan akhirnya 1995 di Hospital Angkatan Tentera, Terendak.
Pada 1997, Hasnah menemui Dr.Julidar yang menyarankan pengambilan Fem-Care setiap hari. Alhamdulillah, sebulan setengah kemudian beliau disahkan mengandung. Hasnah lalu diberi perhatian yang rapi. Segala kesakitannya akibat pembedahan yang lalu lenyap apabila menatap wajah comel si bayi yang bakal mengisi kesunyian hidupnya bersama suami tersayang sejak sepuluh tahun lalu.
2.Kakinya Tidak Jadi Dipotong
Akibat luka kemalangan basikal dua tahun lalu, Raja Omar 74. yang mempunyai penyakit Diabetes terpaksa mendapatkan rawatan di hospital. Luka tersebut semakin merebak dari hari ke hari, akhirnya doktor menasihatkan agar kaki itu dipotong untuk menyelamatkan nyawanya.
Beliau amat kecewa dan berazam tidak mahu kehilangan kakinya, Raja Omar berjumpa dengan Dr.Julidar di Kajang pada 1997. Di samping “Pain Killer “ dan antibiotik, beliau diberikan juga MaleCare dan Natural Lingzhi. Beliau dinasihatkan mencuci kakinya dua kali sehari. Seminggu kemudian, kadar gula dalam darahnya mula menurun dan beliau sudah mula berjalan menggunakan tongkat.
Dua bulan kemudian kadar gula dalam darahnya turun ke 9mmol dan beliau sudah boleh berjalan tanpa tongkat. Kakinya telah benar-benar sembuh. Dengan izin tuhan, keserasian produk MaleCare dan Natural Lingzhi, Raja Omar kini telah sembuh daripada penderitaan diabetesnya.
3.Darah tingginya 10 Hari dah nampak kesan
Pn.Sapiah Manap, 47 Tahun mengalami tekanan darah pada kadar 170/110, Beliau mengambil propanol 2 kali sehari dan prazosin 2 kali sehari. Selama lebih 3 tahun masalahnya tidak berubah. Hinggalah satu hari beliau diperkenalkan kepada produk Natural Lingzhi dan FemCare. Dalam 2 minggu mengambil produk ini beliau merasa sakit dan sengal seluruh badan. Kemudian sakit dan sengal itu hilang. Selepas dua bulan, berat badannya menurun dari 170lb ke 140lb. Tekanan darahnya kini normal. Malah doktor menasihatkan beliau memberhentikan pengambilan ubat darah tinggi.

0 comments: