Wednesday, June 17, 2009

JUVITA






Phytoestrogen dalam JUVITA akan merangsangkan pengeluaran estrogen dalam tubuh. Peningkatan estrogen secara semulajadi dan seimbang dalam tubuh wanita, akan merangsang pertumbuhan sel dan organ kewanitaan secara umum, pada fizikal, physiologikal dan juga psikologikal. Pertumbuhan fizikal akan dapat dilihat pada kehalusan struktur kulit, pertumbuhan organ-organ tertentu seperti pada payudara, pinggul, survik, vagina dan struktur tubuh wanita umumnya. Pertumbuhan dan pembesaran saiz payudara, pemulihan pada otot-otot survik dan vagina. Menjadikan seseorang wanita itu mampu menampilkan ciri-ciri kewanitaan ideal biarpun umur semakin meningkat. Wanita yang sudah beranak dan meningkat umur, akan merasai perbezaan positif apabila masalah penurunan pada organ-organ reproduktifnya dapat ditingkatkan. Di samping itu, JUVITA dapat meningkatkan emosi seksual kepada wanita berumur, menjadikan aspek psikologikal wanita meningkat kualitinya. Kesannya ialah hubungan suami isteri yang semakin baik.

Bahan utama JUVITA ialah Mirifica yang banyak digunakan dalam formulasi produk untuk kecantikan payudara dan juga pemuliharaan vagina. Mirifica didapati mampu mengeluarkan servical fluid/lubricane yang memberi kesan kepada stimulasi seksual. Di samping itu, ia dimanfaatkan dalam produk kosmetik di negara-negara maju.

JUVITA juga didapati berkesan untuk mengaturkan haid secara natural. Kitaran haid yang teratur akan menjadikan seseorang wanita tidak menghadapi masalah haid (PMS). Gejala senggugut, endometriosis, cyst dan gejala berkaitan PMS dapat diatasi melalui keseimbangan hormon. Dan ini mampu dilakukan oleh JUVITA. Keseimbangan hormon juga mampu membantu wanita menopause menghadapi gejala menopause yang biasa dialami seperti panas badan, sukar tidur, keresahan dan lain-lain. Ia boleh dimanfaatkan sebagai alternatif kepada terapi perawatan hormon.

Harga: RM 60.00 / RM 73.00 (EM)

0 comments: