Wednesday, June 17, 2009

A-NATURA



A-NATURA Ozonated Purified Drinking Water (350 ml)

Proses Penulenan dan Ozon Air Minuman.

FAKTA TENTANG A-NATURA
  1. A-NATURA adalah air minuman yang diproses melalui sistem penapisan, penulenan dan perawatan reverse osmosis (osmosis berbalik). Ia dirawat lagi dengan menggunakan ultraviolet dan melalui ozon (ozonated) bagi menambah kandungan oksigen di dalamnya.A-NATURA mengandungi air tulen atau H2O. Melalui ujian, kadar bahan asing di dalam air minuman ini hampir tiada, iaitu pada kadar 0 ppm hingga 1 ppm mengikut bacaan TDS (Penyukat kadar bendasing dalam air). Ini menunjukkan kadar ketulenan A-NATURA sangat tinggi.

  2. Oleh kerana A-NATURA mengandungi oksigen di dalamnya, ia sangat diperlukan oleh sistem tubuh untuk membolehkan proses metabolik berjalan dengan baik. Oksigen juga sangat diperlukan oleh otak supaya minda dapat berfungsi dengan maksima.

  3. Sistem tubuh manusia memerlukan kadar air mencukupi, maka A-NATURA dihasilkan untuk membantu pengguna mendapatkan bekalan air yang baik dan sesuai keperluan fisiologikal tubuh.

  4. A-NATURA adalah air minuman yang boleh diambil oleh sesiapa saja tanpa mengira jantina dan usia kerana ia sesuai secara semulajadi dan serasi dengan sistem tubuh, terutama sistem perkumuhan. Malahan ianya boleh diambil oleh orang yang mengalami masalah buah pinggang kerana kandungan airnya tiada mengandungi apa-apa mineral atau logam.

  5. A-NATURA disyorkan diambil sekurang-kurangnya dua botol setiap hari. Untuk merasakan perbezaan dan jesan positifnya pada sistem fisiologi tubuh, disyorkan mengambilnya dalam tempoh yang lama dengan menjadikan A-NATURA minuman harian.

  6. Ingat, A-NATURA hanyalah air minuman ! Walaupun ianya didapati mempunyai kesan-kesan kebaikan kepada kesihatan, ianya bukanlah produk kesihatan. Namun begitu, kerana sifatnya sebagai air tulen, ia mempunyai nilai-nilai kesihatan secara semulajadi.

Harga RM 19.00 untuk 12 Botol.

0 comments: